30,000 Members? |
Wow, that's a lot! O_O |
|
44% |
[ 241 ] |
That's not a lot! =P |
|
2% |
[ 11 ] |
Why Not get more members? :D |
|
20% |
[ 112 ] |
OMG A PRIZE?? >w< |
|
32% |
[ 177 ] |
|
Total Votes : 541 |
|
|
|
Nitro-kun generated a random number between
1 and 30000 ...
12938!
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:10 am
am gonna put some reggaeton here cuz is kinda lazy so lets dance *puts cd*
ven bailalo... ay ven bailalo... ven gozalo... ay ven gozalo... que la rumba esta buena y contigo morena pa santo domingo es que me voy yo... ven bailalo... ay ven bailalo... ven gozalo... ay ven gozalo... que la rumba esta buena y contigo morena pa santo domingo es que me voy yo...
y es que me voy yo contigo asi que prepara el equipaje.. dale..que nos fuimos de viaje... baila...mi morena.. ese swing salvaje.. metele coraje.. y no te me rajes... hasta abajo... dale que nos vamo pa las Islas Hermana Sandungueando con los tigres y las dominicanas.. hace tiempo que tengo ganas darme un ba�o en Punta Cana... con Mama Juana y despus si tu quieres lo vamos a seguir el rumbon por latinoamerica repartir... de rollinpin... morena hasta el fin... porque vinimos a parisiar... y no pa dormir.. vinimos a parisiar... y no pa dormir.. vinimos a parisiar... y no pa dormir.. vinimos a parisiar... y no pa dormir.. vinimos a parisiar...
ven bailalo... ay ven bailalo... ven gozalo... ay ven gozalo... que la rumba esta buena y contigo morena pa santo domingo es que me voy yo...
es que me vuelves loco cuando tu te pegas mami es que me vuelves loco cuando tu me besas a mi es que me vuelves loco y loco es que me vuelves loco es que me vuelves loco y loco es que me vuelves loco es que me vuelves loco cuanto tu te pegas mami es que me vuelves loco cuando tu me besas a mi es que me vuelves loco y loco es que me vuelves loco es que me vuelves loco y loco es que me vuelves loco
vamos... dale... morena a revolcarnos en la arena.. hagamos el amor bajo la luna llena me tienes... mu�econa... loco y sin idea... hasta que salga el sol... bailemos sin pena... vamos... dale... morena a revolcarnos en la arena.. hagamos el amor bajo la luna llena me tienes... mu�econa... loco y sin idea... hasta que salga el sol... bailemos sin pena... ven bailalo.. que contigo yo me zumbo BAILALO! los dos juntitos y sin rumbo BAILALO! pa Santo Domingo nos vamos Y GOZALO! y despues a vacilar por el mundo BAILALO! tra-tra-tra BAILALO! bailemos hasta abajo ma BAILALO! tra-tra-tra Y GOZALO! bailemos hasta abajo ma
ven bailalo... ay ven bailalo... ven gozalo... ay ven gozalo... que la rumba esta buena y contigo morena pa santo domingo es que me voy yo... ven bailalo... ay ven bailalo... ven gozalo... ay ven gozalo... que la rumba esta buena y contigo morena pa santo domingo es que me voy yo...
LunyTunes! Mr. G! Kriz! y Angel! pa los latinos! pa los latinos! para Republica Dominicana! y todas mis latinoamericanas! TU SABES!!! los mvp... los mvp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IceintheInk generated a random number between
1 and 30000 ...
15156!
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:10 am
Nebbie I was in a contest where no one ever won before it ended... and they didn't give out any other prizes. I was sad. I counted all my posts hoping to prove that I tried the most number of times, hoping that my effort would have proved valiant enough to get even a tiny reward. I was wrong. *tears* Yikes, that sucks. I've never entered one of these before.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
5845!
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:11 am
|
|
|
|
|
|
Kamira Erythren generated a random number between
1 and 30000 ...
6156!
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:12 am
pirate says: ninja's r dum. ninja says: you don't even spell properly and you call me dumb. ~Kamironin-K.~ says: You both don't have proper grammar, so shut it.
lol emoticon argument.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:13 am
If I won I would either donate to my friends's quests, or buy my mule some expensive clothes, cause the poor thing can't afford anything himself.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
23040!
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:13 am
todos con el sabor tropical!!! donde estan mis gatas xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nebbie generated a random number between
1 and 30000 ...
29499!
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:14 am
|
|
|
|
|
|
|
~Kamironin-Kaldazar~ pirate says: ninja's r dum. ninja says: you don't even spell properly and you call me dumb. ~Kamironin-K.~ says: You both don't have proper grammar, so shut it. lol emoticon argument. oh oh here's another one: twisted says: I'm evil. evil says: no you're not. I'm the evil one ninja says: oh will you two be quiet. evil and twisted say: Arn't you supposed to be quiet *Link walks in* *he says something* *the emoticons go gonk and say*: he's quieter than all of us!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
23908!
|
|
Nitro-kun generated a random number between 1 and 30000 ... 23040!
that was so close TT__TT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
12472!
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:15 am
~Kamironin-Kaldazar~ pirate says: ninja's r dum. ninja says: you don't even spell properly and you call me dumb. ~Kamironin-K.~ says: You both don't have proper grammar, so shut it. lol emoticon argument. Domos come along in a chorus line and eat both of them. domokun domokun domokun domokun "Somehweeerrreeee... over the raaaainbowww..."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
25757!
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:16 am
29499!! Holy crap thats gotta be the closest one yet! gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nebbie generated a random number between
1 and 30000 ...
18893!
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:17 am
I was ONE number off........ *hyperventalates* *dies*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...
18561!
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 11:17 am
The numbers are playing with us for sure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 and 30000 ...