|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 7:45 am
Dank je, jij kan er ook wel wezen. wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 7:46 am
Hví tosa øll japanskt og týskt? oO Tað er til at blíva svakur av! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 2:22 am
Oke, daar kan ik dus echt niks van maken... >__<
En dankjewel, SoA. ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 5:27 am
Ах, под сосною, под зеленою, Спать положите вы меня! Ай-люли, люли, ай-люли, Спать положите вы меня.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 6:18 am
En wat moet dat voorstellen? xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 7:05 am
Een stuk uit het russische volkslied Калинка die tevens Song B van de originele Tetris was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 11:08 am
Okay, hvad med noget dansk? Jeg kan kun tale Færøisk, Dansk, Engelsk og en lille smule japansk. =/ (Og så en lille smule andre sprog, men de tæller ikke. ^-^)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 12:09 pm
StormyVampire Okay, hvad med noget dansk? Jeg kan kun tale Færøisk, Dansk, Engelsk og en lille smule japansk. =/ (Og så en lille smule andre sprog, men de tæller ikke. ^-^) Okay is there another Danish? I can speak Færøisk, Danish, English and a little bit of Japanese. =/ something something me. ^_^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 1:04 pm
Soul of Aqua StormyVampire Okay, hvad med noget dansk? Jeg kan kun tale Færøisk, Dansk, Engelsk og en lille smule japansk. =/ (Og så en lille smule andre sprog, men de tæller ikke. ^-^) Okay is there another Danish? I can speak Færøisk, Danish, English and a little bit of Japanese. =/ something something me. ^_^ Almost. ^^ "Okay, how about something Danish? I can only speak Faroese(you got that right, as i guess you don't know about Faroe Islands. ^^) Danish, English and a little bit of Japanese. =/ (And a bit of other languages, but they don't count." Lol. xD I didn't know there were other Danish-speaking people here? :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 1:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 17, 2008 3:03 pm
StormyVampire Soul of Aqua StormyVampire Okay, hvad med noget dansk? Jeg kan kun tale Færøisk, Dansk, Engelsk og en lille smule japansk. =/ (Og så en lille smule andre sprog, men de tæller ikke. ^-^) Okay is there another Danish? I can speak Færøisk, Danish, English and a little bit of Japanese. =/ something something me. ^_^ Almost. ^^ "Okay, how about something Danish? I can only speak Faroese(you got that right, as i guess you don't know about Faroe Islands. ^^) Danish, English and a little bit of Japanese. =/ (And a bit of other languages, but they don't count." Lol. xD I didn't know there were other Danish-speaking people here? :3 That was just guessing from my knowledge of Dutch English and a bit of german and french.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 7:40 am
Ah, cool. Tú skuldi lært teg Føroyiskt. Tað er skeg. Men tú skilur nokk ikki hvat eg skrivi. >3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 8:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 1:56 pm
StormyVampire Ah, cool. Tú skuldi lært teg Føroyiskt. Tað er skeg. Men tú skilur nokk ikki hvat eg skrivi. >3 At school I learn Føroyiskt. something. something about art.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|