|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:08 am
Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior I posted in that topic right after you. whee and I talked back^^ cool Sweetness. I like that thread .... lets me speek swedish... inte för att det inte är kul att göra här men här förvirrar det mest folk... xd That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I´m a Ketake addict!!........... emo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:08 am
TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake I like that thread .... lets me speek swedish... inte för att det inte är kul att göra här men här förvirrar det mest folk... xd That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I was thinking about Japanese, since Japan is the #1 country for video games, theres tons more oppurtunities there so I would have to learn the language. But sweden is... the... uhm... number one country for... jönssonligan movies and Ketake!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:09 am
Thanatos Phoenix Ketake TheBlueWarrior Ketake I like that thread .... lets me speek swedish... inte för att det inte är kul att göra här men här förvirrar det mest folk... xd That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I´m a Ketake addict!!........... emo And you like it I've corupted you emo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:09 am
Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake I like that thread .... lets me speek swedish... inte för att det inte är kul att göra här men här förvirrar det mest folk... xd That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I was thinking about Japanese, since Japan is the #1 country for video games, theres tons more oppurtunities there so I would have to learn the language. But sweden is... the... uhm... number one country for... jönssonligan movies and Ketake! xd Which is very true. 4laugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:11 am
TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I was thinking about Japanese, since Japan is the #1 country for video games, theres tons more oppurtunities there so I would have to learn the language. But sweden is... the... uhm... number one country for... jönssonligan movies and Ketake! xd Which is very true. 4laugh and Im sure that you'll better understand ikea's manuals if you know swedish!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:12 am
Ok, I gotta get going so I'll see you two love birds later. xd whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:13 am
Ketake Thanatos Phoenix Ketake TheBlueWarrior Ketake I like that thread .... lets me speek swedish... inte för att det inte är kul att göra här men här förvirrar det mest folk... xd That must be fun. I need to learn another language. @Thanatos: eek I could teach you swedish^^ I know... see what I have done to him? now he cant get enough of teh Ketake @Thanatos... kan det vara för att du kan svenska^^ I´m a Ketake addict!!........... emo And you like it I've corupted you emo Yes your the best drug ever... only good stuff, no bad stuff.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:14 am
TheBlueWarrior Ok, I gotta get going so I'll see you two love birds later. xd whee okay blue hej då..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:15 am
mår du bättre nu när du har vilat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:16 am
Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:17 am
Thanatos Phoenix Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^ Va bra^^ jag är typ bäst på programmering^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:18 am
Ketake Thanatos Phoenix Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^ Va bra^^ jag är typ bäst på programmering^^ va bra då kan du kanske lära mig^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:19 am
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^ Va bra^^ jag är typ bäst på programmering^^ va bra då kan du kanske lära mig^^ men... jag kan inte förklara... jag är inte det minsta pedagogisk... kanske därför jag måste gå den där handledar utbildningen... då blir nog tessan glad... hon förstår inte vad jag menar när jag försöker hjälpa henne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:23 am
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^ Va bra^^ jag är typ bäst på programmering^^ va bra då kan du kanske lära mig^^ men... jag kan inte förklara... jag är inte det minsta pedagogisk... kanske därför jag måste gå den där handledar utbildningen... då blir nog tessan glad... hon förstår inte vad jag menar när jag försöker hjälpa henne Awww okej^^ det kommer bli så het imorgon. 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:24 am
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake mår du bättre nu när du har vilat? ja min huvudvärk är borta^^ Va bra^^ jag är typ bäst på programmering^^ va bra då kan du kanske lära mig^^ men... jag kan inte förklara... jag är inte det minsta pedagogisk... kanske därför jag måste gå den där handledar utbildningen... då blir nog tessan glad... hon förstår inte vad jag menar när jag försöker hjälpa henne Awww okej^^ det kommer bli så het imorgon. 3nodding whee vad får dig att tro det? ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|