|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:45 am
Darthspanky that n00b reviving a thread that is 9 months old!! gawd!!! i should pwnzord his a**... send him a warning email... YAY! warning mails!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:45 am
Darthspanky that n00b reviving a thread that is 9 months old!! gawd!!! i should pwnzord his a**... send him a warning email... Is that where that topic came from? That topic was made before I was even on Gaia. eek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:46 am
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Im biting.... Im worse then a baby that's just getting it's teeth... Aww thats bad... Sorry everyone Swedish: Det finns något medel på apoteket man kan köpa som man kan ha på naglarna som gör att de smakar skit äkligt kanske det skulle vara värt att prova?? jo... men det gör att allting man rör vid smakar skit äckligt... ja bet jätte mycket på naglarna när ja va typ.. 5-7 så ja använde det och jag slutade.. fast nu för inte så länge sen har jag börjat igen gonk jag har fatiskt funderat på det... det förhindrar även.... allt ätande som har med fingrarna att göra.. hmpf du ska inte sluta äta..... bara för att det.... det sa jag inte... jag sa att det förhindrar allt ätande med fingrarna... för att allt smakar skit.... sa inte att jag skulle sluta äta... har faktiskt kämpat för att börja äta igen... tänker inte gå tillbaka... Bra för annars skulle jag dö av orolighet.... aaaaw!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:46 am
Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior *jumps in the pool* Ahhhh, relief. ....blubb? O.o *gets out of the pool* You ok there Ketake? YAY! AIR!! *hands you some crabo water* Sorry about that.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:47 am
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake jo... men det gör att allting man rör vid smakar skit äckligt... ja bet jätte mycket på naglarna när ja va typ.. 5-7 så ja använde det och jag slutade.. fast nu för inte så länge sen har jag börjat igen gonk jag har fatiskt funderat på det... det förhindrar även.... allt ätande som har med fingrarna att göra.. hmpf du ska inte sluta äta..... bara för att det.... det sa jag inte... jag sa att det förhindrar allt ätande med fingrarna... för att allt smakar skit.... sa inte att jag skulle sluta äta... har faktiskt kämpat för att börja äta igen... tänker inte gå tillbaka... Bra för annars skulle jag dö av orolighet.... aaaaw! mmmm.... jag vet inte om jag skulle kunna leva utan dig.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:48 am
TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior *jumps in the pool* Ahhhh, relief. ....blubb? O.o *gets out of the pool* You ok there Ketake? YAY! AIR!! *hands you some crabo water* Sorry about that. *eats the hand that feeds me*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:49 am
Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior O.o *gets out of the pool* You ok there Ketake? YAY! AIR!! *hands you some crabo water* Sorry about that. *eats the hand that feeds me* O.O ouchies... *pulls out a med kit and regrows hand*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
i kinda like that thread though.. me and frito and a few others where talking about sluts slots
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake jo... men det gör att allting man rör vid smakar skit äckligt... ja bet jätte mycket på naglarna när ja va typ.. 5-7 så ja använde det och jag slutade.. fast nu för inte så länge sen har jag börjat igen gonk jag har fatiskt funderat på det... det förhindrar även.... allt ätande som har med fingrarna att göra.. hmpf du ska inte sluta äta..... bara för att det.... det sa jag inte... jag sa att det förhindrar allt ätande med fingrarna... för att allt smakar skit.... sa inte att jag skulle sluta äta... har faktiskt kämpat för att börja äta igen... tänker inte gå tillbaka... Bra för annars skulle jag dö av orolighet.... aaaaw! mmmm.... jag vet inte om jag skulle kunna leva utan dig......... ..... ...ynk!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:50 am
Darthspanky i kinda like that thread though.. me and frito and a few others where talking about sluts slots I perfer 21. I think theres a bit more skill involved in that.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:51 am
TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior O.o *gets out of the pool* You ok there Ketake? YAY! AIR!! *hands you some crabo water* Sorry about that. *eats the hand that feeds me* O.O ouchies... *pulls out a med kit and regrows hand* 4laugh *nibbles your fingers*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:51 am
Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake det sa jag inte... jag sa att det förhindrar allt ätande med fingrarna... för att allt smakar skit.... sa inte att jag skulle sluta äta... har faktiskt kämpat för att börja äta igen... tänker inte gå tillbaka... Bra för annars skulle jag dö av orolighet.... aaaaw! mmmm.... jag vet inte om jag skulle kunna leva utan dig......... ..... ...ynk!! ...^^ Vad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:52 am
Posted a topic in the control room dramallama <********, I feel sick.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:52 am
Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake Thanatos Phoenix Ketake det sa jag inte... jag sa att det förhindrar allt ätande med fingrarna... för att allt smakar skit.... sa inte att jag skulle sluta äta... har faktiskt kämpat för att börja äta igen... tänker inte gå tillbaka... Bra för annars skulle jag dö av orolighet.... aaaaw! mmmm.... jag vet inte om jag skulle kunna leva utan dig......... ..... ...ynk!! ...^^ Vad? ..... du är så löjligt otroligt jätte söt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 11:53 am
Ketake TheBlueWarrior Ketake TheBlueWarrior *hands you some crabo water* Sorry about that. *eats the hand that feeds me* O.O ouchies... *pulls out a med kit and regrows hand* 4laugh *nibbles your fingers* xd having fun?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|