|
|
|
|
Posted: Fri Dec 26, 2008 1:13 pm
Nou, nou, wat een lijst... en PS2 dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 26, 2008 1:29 pm
Ach ja PS2 heb ik nooit gehad en net zo min gebruikt. Neen helaas ik wou dat mijn PS3 backwards compatible was want ik zou graag wel een paar exclusives spelen. Ik kon kiezen tussen een Xbox original en een PS2 toendertijd. Vanzelfsprekend ging ik voor de Xbox Original.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 27, 2008 4:10 am
Wat vind jij dan goeie spellen? Op me'n PSP speel ik Final Fantasy heart , avatar xd , Blade dancer,... Zit daar een goeie tussen? Njah, ik sta open voor nog betere spellen informatie! biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 27, 2008 9:11 am
Vraagje kindeke, vind jij Avatar daadwerkelijk leuk? Zoja... hoe oud ben je wel niet!? Echt mijn nichtje van 10 vind het zelfs een saai makkelijk spel. kijk Final Fantasy is goed en Blade Dancer, neh die ken ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 1:33 am
Ik speel niet zo vaak spellen, maar als dan is het meestal Burnout 3: Takedown. cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 9:44 am
ahhh Burnout... I aprove.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 11:03 am
YESS!! Ohw, ahem, ik ben vereerd dat het uw goedkeuring kan hebben. cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 11:22 am
Geen probleem. Het is tenminste niet zo vercrackt als de PS3 RGB kabels die fokking nu al kapot is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 12:58 pm
Ik vind het zo dom dat je geen PS2 spellen op de PS3 k**t spelen. stare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 2:02 pm
Nouja een NTSC 20GB, 60GB en 80GB van voor Augustus en de PAL 60GB zijn wel Backward Compatible zelfs met PS1 spellen. Maar ja het is zeer achterlijk dat ze een chip van een paar euros en daarna software van een paar centen eruit hebben gehouden bij de nieuwe modellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 28, 2008 5:03 pm
guten tag mein heist is joey. die heist zu? du ist fett
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 29, 2008 3:40 am
Hallo aan Hippue34, maar aan Soul of Aqua, ik vind avatar echt ni leuk, ik ben 17 jaar en ik wordt 18, maar dat spelletje had me'n tante voor mij gekocht omdat ze wist dat ik een PSP had, en ze is me'n meter dus ik kon moeilijk zeggen dat ik het niet wou hebben. Dus nu ligt het daar maar in de kast... xd xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 29, 2008 9:00 am
recht über meinem Kopf, den ich nur deutsches wenig ich spreche, kann ein Gespräch nicht durchführen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 29, 2008 10:26 am
Meine Deutsch sind auch nicht so gut Hippie. Das sind schade.
GELUKKIG Engeltje. De Avatar reeks is gewoon zwaar knudde. ze zijn zelfs voor hun doelgroep saai, te makkelijk en gewoon lelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 29, 2008 2:13 pm
Ik weet het, hun design trekt zelfs op niks. En als ge moet vechten is het tegen beestjes of zo'n tank of een manneke en die kunde met ene slag overwinne! xp En van de muziek worde gek! eek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|