|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 5:27 am
En plots komt je belgisch accent zwaar op de voorgrond. xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 7:16 am
ano kayang sasabihin ko neutral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 1:01 pm
D'r is niks mis met het hebben van een accent! (zegt de Limburgse xD)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 1:10 pm
Tja ben de enigste zonder accent-ish proud- .... heb wel een beetke een slis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 4:49 am
Ergens zou ik ook wel geen accent willen hebben, maar ik vind dialect praten gewoon leuk.
Dus... ik kan er mee leven. =3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 5:04 am
sommige vinden mijn slis wel schattig.. ik niet. ben jaren naar de logopedist ervoor gegaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 5:32 am
Soul of Aqua En plots komt je belgisch accent zwaar op de voorgrond. xp K'ben fier op me'n accent, dat maakt mij wie ik ben blaugh ! Aan Serenade of the Soul: Waar woon jij ergens in Limburg? K'ga wrs binnekort naar Hasselt naar school, en vrienden van mij wonen in Beringen en in Lummen. razz Maar ik zelf woon dan weer in Heist-op-den-Berg en dat ligt dan weer in de provincie Antwerpen xd .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 6:07 am
kut oud en nieuw stare kut broers en kut moeder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 31, 2008 3:38 pm
Ik weet niet of het je wat zegt, maar ik woon in de buurt van Heerlen in het gezellige Zuid-Limburg. xD
Kop op, SoA. Ik hoop dat je toch een beetje een fijn oud-op-nieuw hebt! wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 4:58 am
Het fijne aan mijn oud en nieuw dit jaar was dat er bijna geen dronkaards waren in mijn buurt op enkele gevallen na. Namelijk omdat ik me maar had opgesloten in m'n kamer en toen maar in mijn raamkozijn ben gaan kijken naar het vuurwerk met een toetsenbord balancerend op één knie zodat ik tenminste niet helemaal alleen was, en mijn muziek voluit. Het was veel beter dan vorige jaren maar 1 vriend erbij had het gewoon zo veel beter gemaakt omdat het uiteindelijk toch wel eenzaam was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 10:12 am
Ik heb buiten gekeken met wat vrienden. Het was wel mooi, alleen jammer dat het zo mistig was.
M'n zusje en ik schrokken ons dood, toen ze opeens dichtbij vuurwerk begonnen af te steken. xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 10:15 am
mn broers staken plots in de tuin een vuurpijl af... hadden niet eens gemerkt dat ik in m'n kozijn zat. Schrok me de tyfus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 11:02 am
K'was naar een fuif geweest in de buurt, maar ze was echt ni tof... xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 7:29 pm
Le français est ma langue maternelle. Je ne vais pas rester sur gaia longtemps après que j'ai poster ce message. Je vais aller lire mon livre que j'ai acheter ca fait pas longtemps: LOTR! J'avais déjà les livres en fraçais, mai je les voulait en Anglais aussi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|