{{TRIGGER WARNING :: Suicide talk, S/H scars big emotions}}

User ImageUser Image
xx✯ Wʜᴇʀᴇ Aᴍ I? Home
xxx✯ Wʜᴏ Is Wɪᴛʜ Mᴇ? My little boy
xxxx✯ Wʜᴀᴛ's Gᴏɪɴɢ Oɴ? Big talks, sharing secrets
xxxxx✯ Wʜᴀᴛ's Iɴsɪᴅᴇ Mʏ Hᴇᴀᴅ? He gives the best hugs

Aonghus had known this day was coming, knew his son needed to talk out a lot of feelings... yet he'd not brought up the subject either. Because of that, Aonghus felt an immense weight of guilt. Had he just spoken to his son, none of this may have happened. But now, he just had to hope it wasn't too late. Mags had taken Eiluned out to visit her family for the weekend, giving the boys a chance to talk. After Tàmhas explained everything, he was gently hugged once more. His last words proved what Aonghus had most hoped. His son still cared so deeply about life. The tall man gently ruffled the teen's mess of curls, so glad to have him there.

"Weel, a'm happy ye fin' th' guid o' lee. Fur fur a lang time, ye wur mah guid in lee. Ah... A've ne'er tellt ye this, 'n' honestly, ah likelie shuid hae awready, bit thir's something ah haven't tellt ye aboot th' day ah fun ye." He wasn't certain what to say here, how to explain his feelings either. It never had been something Aonghus had been good at. To buy him a second, he reached forward, handing over Tàmhas' mug to him and sipping from his own. When he pulled away, he heard a soft laugh that he had started to worry he may never hear again. Blue eyes looked down in surprise, a soft smile on his lips when he noticed his son grinning. "Ye hae squirty cream 'n' sprinkles in yer moustache, Pa." He said through giggles as the man wiped his face on the sleeve of his favorite flannel.

"Noo, ye wur saying?" Tàmhas sipped his cocoa, a little layer of cream on his own lip. Aonghus pointed it out, then drew in a deep breath to continue his story. "Weel, that mornin'... Hud bin mah final straw. Ah hud tried tae end mah lee afore. Mair than wance, actually. 'n' that day ah juist... Ah didnae waant mah ma tae be th' yin that fun me." He sighed heavily, before noticing sad green eyes looking up at him. At least his son would never feel alone in his emotions. He set down his mug, rotating his hand to show the tattoos up his arm. The teen went to investigate, frowning when he felt the slight raises where the scars interlaced the man's wrists. "Awh, Pa..."

"Ye dinnae hae tae be sorry fur me, Tàmhas. It's fur o' ye that a'm aye aroond. Ah fun ye that mornin'. Gaed tae th' hospital wi' ye 'n' waited a' th' hours ye wur in surgery juist tae mak' sure ye wur okay. 'n' then... Ah cam tae visit ye ilka single day while ye wur in th' nicu. Ah didnae hae a jab at th' time, sae ah wis thare while th' open visit hours." He remembered a bit, adding a soft chuckle. "Thare wis yin day ah wis fifteen or sae minutes late fur mah motor wouldn't stairt... Ah git thare 'n' ye wur throwing a fit. Parntly ye gave me a twa minute grace period, then git positively crabbit that ah dared tae be late tae see ye. Bit 'twas that day that ah knew a'd dae whitevur it teuk tae git ye. 'n' twa weeks efter, a'd gotten a' approved tae adopt. Even th' nurses thare gave me guid reviews. Bit ah wis juist happy tae adopt mah wee buddy." He sent over a smile toward his son, noticing that both had a few tears on their lashes. The shorter boy set his mug back down before pushing into a big hug. A long hug later, and Aonghus heard a soft voice speak up from somewhere near his heart.

"Ah juist dinnae ken whit tae dae tae mak' it a' goh awa..." Aonghus pet the messy hair, then sighed. "Thare ur a few steps we kin tak'. Foremaist, we'll reach oot tae yer schuil nurse. Ah wis tellt she's git braw recommendations fur ways tae curb depression 'n' anxiety. Even if tis a medicine, it'll be a huge hulp nae carrying that weight. Seicont, a'm waantin' ye tae lean oan a' they mukkers that cam tae visit ye. Tàmhas, ye blether tae a' body else in th' damn schuil 'n' ah hae a feeling ony batch o' they wid be willing tae sit 'n' blether wi' ye." He paused when he heard a mumble, pulling back a bit to send a look down toward the boy who seemed to be avoiding his gaze. "Ah dinnae wantae burden a'body whin thay a' hae problems o' thair ain." He sighed softly, before giving the curls a ruffle.

"Ah bet ye ilk 'n' ilka yin o` yer mukkers wid happily listen tae ye. Especially if it means taking some o' th' hurt aff ye. Bit, if ye'r pure that worried... Whit if ye ask thaim if thay hae th' emotional ability fur a blether that day? if nae, ask anither mukker. If aye, then blether it oot. Fur ah kin promise ye that ilka damn body that kens ye wid ower let ye vent yer feelin`s than tae hae tae visit ye in th' hospital again... Or worse. 'n' if ye juist absolutely cannae, then blether tae a professor. A nurse. Ca' me. Maggey git us thae gallus mirror hings. A'm aff tae send yin wi' ye 'n' ye kin reach me ony time. Fur a loue ye. Mair than anythin', tamhas. Ah aye wull."

Another big hug, this one filled with tears from them both. And it was all so true. Aonghus couldn't even bear the thought of losing his other son. Not like this. Never like this.

"Ah promise, pa. A loue ye wi' mah hail hert."

"A loue ye, Tàmhas, mair than erer'thin."

{{Part of the approved plot - Scene 2/2}}

Tʜɪs ʀᴏᴀᴅ I'ᴍ ᴏɴ, ᴡᴇʟʟ, ɪᴛ's ʙᴇᴇɴ ᴀ ʀᴏᴜɢʜ ᴏɴᴇ
          Wᴇʟʟ, I'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴜᴘ, I'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴅᴏᴡɴ, ᴀɴᴅ I'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ʟᴏɴᴇsᴏᴍᴇ
          Tʜɪs ʀᴏᴀᴅ I'ᴍ ᴏɴ, ᴡᴇʟʟ, ɪᴛ's ᴇᴠᴇʀ ᴡɪɴᴅɪɴɢ
          Wɪᴛʜ ᴇᴠᴇʀʏ ʀɪɢʜᴛ, ᴛʜᴇʀᴇ's ᴀ ᴡʀᴏɴɢ, ᴀɴᴅ I'ᴍ ʀᴇᴍɪɴᴅᴇᴅ
          Eᴠᴇʀʏ sᴛʀᴜɢɢʟᴇ I ɢᴏ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ɪs ᴏɴᴇ ᴍᴏʀᴇ sᴏɴɢ
          Dᴏᴡɴ ᴛʜɪs ʀᴏᴀᴅ I'ᴍ ᴏɴ. Sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs, I ғᴇᴇʟ I ᴄᴀɴ'ᴛ ɢᴏ ᴏɴ
          Jᴜsᴛ ᴡᴀɴɴᴀ ᴛᴜʀɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜ ʙᴀᴄᴋ ʜᴏᴍᴇ
          Eᴠᴇʀʏ ᴘᴀssɪɴɢ ᴍɪʟᴇ, ᴛʜᴇʀᴇ's ᴀ ᴍᴇᴍᴏʀʏ, ᴀɴᴅ ɪᴛ's ʙᴇᴇɴ sᴏ ʟᴏɴɢ
          Dᴏᴡɴ ᴛʜɪs ʀᴏᴀᴅ I'ᴍ ᴏɴ. I'ᴠᴇ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏᴏ ғᴀʀ
          Sᴛɪʟʟ ᴄʜᴀsɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ᴛʜɪs ᴅʀᴇᴀᴍ, ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ
          Tʜɪs ʀᴏᴀᴅ I'ᴍ ᴏɴ ʜᴀs ᴛᴀᴋᴇɴ ɪᴛs ᴛᴏʟʟ